Oj, Hur blev et så här?

Heej! Kul att se er här igen ! Efter en lååång tid ska jag nu igen försöka blogga lite ibland igen. Det är ju trots allt skönt att skriva av sig lite. Så, vad har hänt i mitt liv sen sist.. Ja en himla massa som jag inte tänker berätta för de är aldelles för jobbigt och tar aldelles för lång tid att skriva. Så vi kör från och med....NU...

Dagen har varit chill. Tog en lååång sovmorgon . vilket var skönt ! sen blev de en promenad och sen bara häng med min pappi. Skjutsade in Tedde till akuten som hade klämt sin fot .. Det var ju väldigt onödigt.. Men de är ju söndag så då är det ju okej att göra ingenting alls! eller hur?

Imorgon är de dags för jobb igen och jag åker till min mammi och mina små mysungar! skönt !
Shit vad höst det börjar bli då!!?? Burr. Satt och kolla på lite sista minuten resor till Agina Marina på Kreta. Kom hem därifrån för två veckor sen , men jag älskar de! så skulle kunna åka tillbaka idag ! gud vad skönt det hade varit! Att bara få lägga sig på en solsäng imorgon när man vaknade!  men men .. Nu är det Idol som gäller för mig ! För er med eller?

Vi hörs sen ! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0