De liv jag en gång hade rinner ur mina händer.

Usch. Mja. Det känns ju inte kul alls att börja detta inlägget med ett usch. Men det är så jag känner , för allt just nu! Vem vet , det kanske bara är just idag .. Vad gör man igentligen när man känner att sitt liv rinner ur sina hände liksom vatten? När man tänker tillbaka och bara vill att allt ska vara som det var innan. Dom vännerna man var så nära som man nu nästintill aldrig träffar. eller kanske inte ens pratar med längre av olika anledningar, det kan ju vara att de vart för intensivt, och man blir irriterade på varandra, eller just bara att man glidit isär. Och all besvikelse , på dem människar man älskar. och man vill ha med i hela sitt liv. som bara sakta inser att de inte kommer bli så! man vet de bara liksom. Tur iaf att jag har en underbar familj som jag älskar utöver allt annat !

Aja nog med bölande. Nu är idol och mys med mig själv. Sen kommer pappa hem vid 9.

Vi hörs sen ! SeeYaa.


Kommentarer
Postat av: jenne

I'm here to fucking stay!

2011-09-19 @ 20:37:17
URL: http://jcherrry.blogspot.com
Postat av: Chris

Jag kommer alltid var vid din sida och finnas för dig mittälskade hjärta <3

2011-09-19 @ 21:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0