Burr

Hösten är här, jag känner de , de är ju kallt så in i. Och jag fryser typ aldrig så fryser jag då är de kallt! Just nu ligger jag i soffan o bara slöar. tittar tv och bara myser. Pappa försvan just med min bil å han tyckte den såg gräslig ut (han är rätt pedant) så han lämnade in den för en städning . :P hah , bra då slapp ju jag göra de. även om jag tyckte den var ganska fin nu, då skulle han sött hur den såg ut i sommras , hah!
Dagen bjuder på en tripp till staden med mamma och småsyskon. och hälsa på storebror Joa, Mys. jag börjar bli lite rastlös, andra dagen jag int4 jobbar på nu. Så nu tycker jag de kan rulla in lite jobb. så de kan rulla in lite pengar med . För utan pengar kan vi ju int leva.


Vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0