blåläpp.

hej mina vänner , hur står de till med er ? med mig är de förträffligt måste jag säga. jag lever i princip på samma sätt som sist , fast vissa saker har ju självklart förändrats , har ju verkligen lagt av mig med bloggandet , och de ber jag ursäkt för, men har inte samma blogglust som förut, tror ni förstår vad jag menar.
Just nu ligger jag i soffan med datorn i knät, har pluggat geriatrik och Imp (individuell vårdåplanering) spännande va? NOT! har en grymt svullen läpp. la fillers i lördags , men Anita, som kvinnan heter som lägger på mig, träffa ett blodkärl så jag svulla och blev blå något fruktansvärt, så överläppen och upp till näsan i princip är blå/svart/lila. snygg va ? hah , nej , de är de inte kan jag lova ! jag ser förskräcklig ut, och vet inte hur många som fråat mig - jaså, fest i helgen eller? ser att du fått dig en rejäl smäll. hm,, nja. eller - Haha, elin, de ser ut som du har mustach. Kul! jätte kul ! hoppas bara de lagt sig till helgen , men vilket jag känner att det inte kommer göra! ska åka till Karlskrona på torsdag kväll till K<3 men kommer se ut som faen , attans ! sen ska vi hälsa på Billy och Simon, Sarina ska med ner också, blir nog underbart bra tror jag , men jag är allt lite nervig :P heh ,. men allt känns ruskigt bra! åh ! är de så att de är min tur nu?  :) <3

Vi hörs sen ! (K)

såhär snygg var på kvällen , ser dock mycket bättre ut nu , men mer blått nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0