8/9 -10

Trött!!! blev visst lite för sent inatt! upps. men just de skyller jag faktiskt på ngn annan! Illa!
Underar egentligen vad som händer. kan ngn berätta de för mig !? jag jga fattar det inte själv ! :(
Orkar inte sånt här !!!!!
Igår spendeade jag kvällen med malls iaf . vi var hos lena och åt appelpaj med vaniljsås, mycket gott! se träffade jag även andreas. det var mycket trevligt . även om det bara var en kort stund. måste göras snart ! på riktigt snart ! :) puss.
sen såg jag malls och gajs på Idol . som var super bra ., äntligen är det igång liksom!! så länge som man har väntat! Nu är de nart dax att åka till pugget. trist. ingen vidare lust till det alls. men men , bara att inse att ivet är ingen dans på rosor!

vi hrs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0