30/9 -10

jaha , då var den här månaden slut snart med då.. tiden rinner förbi.. Igår var jag iaf hos Gustav och såg på Idol och hade mys :) det var trevligt. Blev inte mer än så. Idag har jag pluggat , träffat malla och alex . var uppe hos linus med endel av familjen . och vart uppe hos anton och snackat lite skit. men vi bara pratar i munnen på varandra :P hah . Hämta in lite vinterjackor nu , för fy fan vad kallt de är ute . de är dax för de! och ikväll vet jag faen inte alls vad som händer .

om det blir som jag har tänkt så ser helgen ut så här

  • Åker till petra imorgon fredag.
  • fest i värnamo, harrys.
  • Lördag ullared. shoppa!? YES SIR!
  • Till linda och staffan på lördag kväll och blir där över natten . Ta ett par bärs!
  • hemfärd söndag
Låter helt okej , här har ni tjejen som måste ha allt planerat . annars får jag panik.

Vi hörs sen! (K)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0