26/9 -10

oj , oj.. trött ikväll. Blir att se på ensam mamma söker och sen blir det nog att knoppa. blev en sen kväll igår. men underbart rolig. åkte ner till Kisa och umgicks och drack bärs med Ante, Jim, Henke, Peter och Bertil hemma hos Bertil. super trevligt , sen mötte jag johanna och vi gick till Maria och där var det drag påt ;P hehe . -KanonKul " :D sen vidare till Stjärnebo där jim och micke hade födelsedagspartaj. riktigt mycket och roligt folk. :D träffa massa gamla vänner jag inte träffat på urminnestider ,. typ.  :D underbart ! dock var kl kvart över 4 när jag gick och la mig och halv 8 blev jag väckt. inte lika roligt ., så som sagt ikväll är jag trött. Dock lite deppigt när man får sms som gör ont i hjärtat !  :( för det gör det ! det här är ju inget jag vill egentligen !
i fredags kväll åkte jag in till min kära sarina och hade myspys. lördagen gick vi på stan och shoppa lite . underbart att vara tillsammans ! <3

nu sitter jag här med de käraste jag har i knät , min lillasyster Wilda. utan henne vore inte mitt liv någonting!

nu ska jag ringa Petra och lära henne lite iphone ;) haha , nybörjare som hon är .

Vi hörs sen ! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0