23/9 -10

shalulu ! Mår lite bättre nu tack vare den bästa uppfinningen ever ! IPREN! love it ! hur faen skulle jag klara mitt liv utan det !? skulle aldrig fungera! Har just tittat på Kungarna av tylesand som jag missa igår då jag sonma i soffan direkt efter idol. hah , feber!? check ! men skönt ! fast mådde verkligen urket imorse när jag vakna . tog typ en halv timme för mig att ta mig upp . och jag brukar skutta upp rätt fort då jag faktiskt brukar vara rätt morgonpigg. Iaf tillbaka till saken. kungarna av tylesand. vilket underbart program ! hah, så underhållande ! och jag bara älskar Jockiboy! vilken man ! min dröm man!  totaly ! han är bara så skön och släpper verkligen loss totalt ! sådana människor jag älskar . som inte skäms och måste bry sig om vad alla andra männiksko tycker. det är det värsta som finns ! våga vara som du är ! ;) plus att han är jäkligt läcker ;) mumma!
Gårdagaen var en besvieklse! hade väntat mig mer från dig . mer stöd och mer uppmärksamhet just den dagen , men men , som vi har sagt jag och mina vänninor. ännu ett tecken på att jag tagit rätt beslut . skönt att man vet hur du funkar nu iaf ! Byebye !
Påt igen bara , här finns ingen tid för deppande !
är partysugen . eller nae inte vilket partysugen som helst , utan en saloonsfylla med petra oscarsson är jag supen på.
det vore underbart ! en trubadurkväll kanske med lastbilsdans!? wounderbart !

vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0