21/9 -10

MorrnMorrn! vaknade super tidigt . usch ! när man får sova , ligger i sängen med magont! :'( ajajaj.
har iaf haft super bra hos min Petra . vi har bara galnat oss och vart som vi brukar ,. underbart med andra ord. på ngt sätt känner jag mig bara lugn samtidig som jag känner mig sprallig när jag är tillsammans med henne. en underbar känsla iaf :) Love her so fucking much !

Funderat lite på alla dessa tv-program som går nu..
Ensam mamma söker tex, en tjej, med typ 14 ursnygga killar som hon helt själv får välja ut . faen vilken jävla lyx!! kan inte ngn anmäla mig till ngt liknande ! jag vill också välja bland 14 supersnyggingar ! hah , var finns dom liksom? 
Ullared: Igår tvinga petra mig att se på ullared , ofta det var två som gifte sig inne på ullared. !!?? Om jag ngn gång ska gifta mig så skag jag då gifta mig i Varuhuset , hahah

btw var jag i varuhuset igår och hälsade på. Linda harry, alf, staffan , jerker och mimmi träffa jag , mycket trevligt ! andades mina lungor fulla med varuhuset lukt ! en välbekant , mjuk doft som fick ett litet lyckorus gå genom kroppen. Man förknippar ju de ändå med så mycket bra grejer. Alla mina underbara vänner som finns där på sommaren , och endel även under vinterhalvåret. UNDERBART! hur ska man ngnsin kunna ta sig där ifrån , Men, jag förknippar det även med rätt mkt dåliga saker , denna sommar gjorde jag mina misstag , och lät mig lura mig själv , att jag var så lättlurad kunde jag aldrig tro.  hah .

tänkte även ta upp en liten punkt om detta himla tjatande om de som hänt i vår politik.
Jag personligen , förstår inte varför alla är så himla rädda.
SD kommer inte förändra sveriges befolking till rastister! dom kommer inte heller slänga ut dom invandrare vi har eller stoppa de helt.
Det handlar ju om att vi ska kunna ta hand om dom vi har tagit hit och ge dom hjälp och kunna hjälpa våra egna med ! man kan inte vara så snälla som vi i sverige är och bara ta hit hur mycket som helst . är det ngt annat land än vi som gör de? nej ! kolla bara på vår arbetslöshet? vi kan inte ens ge jobb åt oss själva och dom vi tar hit . det är nog mycket som vi behöver fundera på och ändra på. Jag är INTE rasist ! det handlar inte om det.

moderaterna. jag är så jävla besviken . vill knappt skriva om de ,. jävla skit regering säger jag bara ! usch !

Men vem ska tro dig när alla vet som jag
att den där charmören, han är ingenting att ha!


Vi hör sen ! (K)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0