19/9 -10

mjao.. hemkommen från lkpg precis. blev där över natten. Vi hade iaf en super rolig kväll igår. Linus skjutsa in mig till stan hem till Zandra och Tobbe , där var de lite mer fölk och vi tog oss ett par bärs ett par grogg och singstar, buzz och guitar hero. vi hade riktigt roligt och kvällen fortsatte till harrys , precis perfekta fick taxichaffisen sig ett skratt för kvällen när vi sjöng med han ! ;) väl på harrys var de himla mkt folk . de var ju Bandit rck där igår så på scen stod Royal Republic och Corroded. riktigt bra ös !! och mumsiga ;) hah , jag och zandra fick dreggla lite ;P Vi träffa massa känt folk , det var redigt roligt. kvällen fortsatte bra ända tills dess slut då jag vandra lkpgs gator hem i natten till min faster&farbror. allt var kanon . och idag mår jag toppen med :) bara lite trötter annars helt Ok, :)

Nu ska jag laga Fiskpinnar och potatismos :) däh nih , Otippat? ;)

Vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0