1/9 -10

September.. herregud! Vad tiden går. låter som en PRO:are men den gör ju verkligen det. var på en super intressant föreläsning igår om hedersrelaterat våld i hemmet. En jättre bra föreläsare som verkligen gjorde de intressant , Juno Blom hette hon . Hon sa mycket kloka saker som verkligen får en att tänka till. En superfeminist som jobbar stenhårt i den här frågan.
haha , hon sa bla "Män är som jägare, dom jagar haren, sen då? när haren ligger där blodig, då är det ju inte så roligt längre, då går han vidare och jagar en ny hare." tycker jag var väldigt passande . :P
 sen hem till min mor och slappa lite . hade typ skit ont i huvudet efter glasserna. Hur lång tid tar det typ innan ögonen vänjer sig ? någon som vet? ahja . idag är det plugg som gäller men börjar inte förens kl 13.00 . metodövningar . kommunikation. såå roligt.

Igår fick jag hem min nya LV väska :) blev så glad , så idag ska jag gåoch glänsa lite ;) tihi :P

Vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0