17/9 -10

usch ! kan man bara hoppa över den här dagen!!!??? fruktansvär smärta i magen ! :( usch .. så blev ingen skola för mig idag. och ikväll ska jag jobba . hoppas att det har släppt tills dess.
förövrigt är det också en skit dag ! Men vad faen ska man göra!? Klarar man det inte så gör man de ju bara inte ! det är mitt beslut men det grundas ju på saker som du ahr sagt. det är nog lika bra ! Det är ju bara JAG som mår dåligt av allt det här och INGEN annan ! Inte du , inte ngn runt om kring! bara jag ! nu ska jag försöka börja om på ny kula.
men FAN vad ont det gör ! :'(



Igår umgicks jag med Jenne och charlie hela dagen , det var hur trevligt som helst , sjukt länge sen , Sandra och Leah var där med , mysigt :)

nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv igen , ajajaj!

Vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0