16/9 -10

jag hade tänk mig en lååååång sovmorgon idag , men ack så fel man kan ha ibland ! ätit leverpastejsknäckemackor och oboy till frulle framför världens bästa morgon program - vakna med the voice - just loooove it ! imorgon kommer jockiboy dit från kungarna av Tylösand , (som är typ as skönt) och jag vill bara dra mig själv i håret för att jag missar han imorogn , för då sitter jag i skolan och har en super rolig föreläsning . humm.. not !
har så mycket att göra idag men vet verkligen inte vart jag ska börja. vill inte börja heller. vill bara inte göra ngt idag . hade vart perfekt. men nu är de som de är.
Just nu sitter jag med en färg i håret . äntligen ! :P hah . skärpning Elin !

det här har jag på schemat för förmiddagen
  • hänga tvätt
  • ny tvätt i maskinen
  • tvätta ur färg ur håret + föna och fixa
  • diska :(
  • PLUGGA
så stressigt liv eller hur?


Vi hörs sen ! (K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0