15/9 -10

åh , mätt! pust.. ätit göör goo pasta och köttfärssås som jag gjort till mig och lillebror :) möms.. jag är fan bäst ! Dagen har gått så jävla segt idag ! tråk tråk. känner mig inte alls peppad för att plugga alltså. usch ,. hatar när man tänker så här. skit jobbigt ! malla var förbi skolan en sväng när hon åkte från jobbet. MallaMyLove! vad vore jag utan dig !? idag är det dax för att sätta en färg i håret ! verkligen dax! Dax för länge sen egentligen ! men idag får jag försöka se till att det blir av , eller imorogn ? :P haha . så kass man är. har en verkligen skit ful utväxt ! och kanske slänga sig i solariet en stund? blek som ett vitt lakarn . inte alls roligt ! Btw är jag väldigt sugen på att öla. någon mer som känner för de till helgen kanske? :) var så länge sen nu ,.. humm.. nu ska vi se .. ahja vet inte , men iaf länge sen ,. på chaparral var de.
Skulle behöva ngn att gosa med ikväll. någon som kan tycka synd om mig ! och någon som kan massera mina jävla axlar ! faen alltså vad ont jag har ! :@ hjälp mää då nån !

vi hörs sen ! (K)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja kul och förnya sig lite inför hösten.. skulle själv både behöva klippa & färga mitt risiga hår!!

2010-09-15 @ 16:38:44
URL: http://annaleversinadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0