13/9 -10

nu hemkommen precis från Göteborg. har varit en trevlig helg med matte, har även träffat christian , josefin , mikael och jörgen. igår var vi hos jörgen (mattes pappa) hela kvällen , där bjöds de på mat och sen blev de soffan framför ensam mamma söker , som jag har längtat :) nu till hösten börjar alla bra program :) såå roligt. annars är det väl så där. det blir ju inte riktigt alltid som man har tänkt sig , och jag är väldigt kluven i vissa funderingar och beslut jag måste ta. det är inte lätt att bestämma . men man måste ju! ska försöka ta tag i det n och fundera igenom sakerna riktigtm ordentligt.. nu ska jag ringa malla och se om jag kan hitta ngn god lunch.
Ikväll blir det att jobba 17- 21.30.

vi hörs sen! (K)


Kommentarer
Postat av: Petra your bitch

Åh sommar!

Det löser sig ska du se hjärtat.

2010-09-13 @ 12:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0