wöw

puh! trött efter den här underbara dagen . Vaknade upp av att mamma hade satt in kläckaren i mitt rum för de sista äggen hönan gått av . och självklart hade han kläckts och pep som han höll på att bli strypt imorse typ. suck.. och igår skrek wilda som en galning så jag vakna.. jag som skulle haft sovmorgon dom här två dagarna jag var ledig!! vad hände med de liksom?? :O hoppas jag kan sova lite längre imorgon. men de är väl synd att tro.

Har varit i stan med Jenne och Charlie hela dagen . de har varit en bra dag . Tittat lite kläder , jenne köpte en ny mobil, vi käka och myste . :)

imorgon är det praktik som gäller igen . har handlar lite nya arbetskläder så de kommer väl vilken dag som helst , dyyyyrt ! usch ! men men ... de får man väl ta..

vi hörs sen ! (K)

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är så duktig på allt du gör , hoppas du vet det!:) älskar dig snuttipluttimuttimus

2010-10-14 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0