saknad

1 & ½ timme kvar , sen börjar jag jobba , jag har ångest! det är helg och jobbar obetalt. :( det suger verkligen !
Önskar man bara kunde spola fram tiden. till sisådär juni. eller åtminstonde Maj, så jag kan få åka ner till mitt älskade småland och High Chaparral. Det är verkligen det bästa platsen på jorden ! jag mår som bäst när jag är där! verkligen ! 7 månader kvar ! :(
Och då har jag min älskade Petra nära! Usch så jag saknar den människan alltså! så det gör ont ! aldrig mött en människa som jag verkligen kan vara mig själv fullt ut med! som förstå mig så, som tar mina bra och dåliga sidor! som älskar mig och är så underbar i sin personlighet!

vi hörs sen ! (K)

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh min fina fina Elin! Saknar sönder mig efter dig också , Älskar dig min andra hälft!

2010-10-15 @ 13:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0