lång natt

usch för den här natten .. inge roligt alls. mådde verkligen jätte dåligt . ett tag trodde jag att det var maginfluensa men jag slapp de! *hoppas jag !? jo men jag mår bättre nu . men som sagt halva natten har varit kass verkligen ! nu har jag duschat, fönat & plattat håret. känner mig lite mer som människa igen nu.. det tar på krafterna att må dåligt. lite makeup på de så ska de nogbli bra . pappa ska snart komma hem med fika.

sitter & lyssnar på Oskar Linnros. underbar musik - från & med du. (mattes & min låt, underbar)
även dunkas lite veronica maggio & Petter. det har jag fastnad för .. Lyssnat på bra länge nu . Det som är rellativt nytt för mig är väl isåfall Familjen- det snurrar i min skalle. bra där! ;)
blir en lugn dag idag..

Vi hörs sen ! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0