kött

usch. väldigt dålig uppd. Känns som jag inte haft någon tid över alls. Det ända som finns nu är APU. typ.. Igår träffa jag Malin på kvällen en sväng och det kändes som de var den första sociala kontakten (utanför jobbet) på hur länge som helst. självklart är så inte fallet. men känslan var den. bara idag med (12-21.15) sen är jag ledig i två dagar. Det behöver jag !! verkligen !
Inatt åkte pappi till turkiet. fan vad lyckost.. jag vill med sola och bada. men jag får väl nöja mig med solariumet :( Haha, vet ni vad. pappa skulle låna en av mina resväskor.. (leopard, endel av mina läsare vet vilken jag menar. haha snyggt va? en gamlal gubbe med en stor leopardväska!,) då när han tog fram den var den full med kläder från i sommras!? :D som jag hade glömt. kul ju ! :)
vet inte vad jag ska ta mig för nu på mina två lediga dagar.. egentligen behöver man ju inte göra någonting. men de jag är ju så jäkla rastlös! Kommer ju vara helt slut ikväll så de blir väl att slänga sig i soffan på dirren och somna där. om jag känner mig själv rätt. och antagligen en jävla spränghuvudvärk med. har haft de varje kväll när ja jobbat sent.. ??
nehe . har lite att fixa innan jag börjar jobba kl 12.. '

Vi hörs sen! (K)


Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att du får några dagar ledigt det behöver du min flinga<3

2010-10-18 @ 12:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0