Jag älskar min fru ! Petra <3

torr om läpparna. Det brukar bli så när kylan lägger sig över landet . uschanemä! Haft APU idag som vanligt . men endast till 14. men dagen kändes ändå låång! Och imorgon går jag tills 16.15. :'( det kan typ inte vara sant!!?? redan trött! Sen blir de hem och packa väskan inför torsdag :) bara en dag kvar nu sen far jag iväg. det ska bli skönt ! :)

Har varit hos Malla & Graje nu och snackat lite skit, sätt på film och ätit pepparkakor och druckit oboy :) mums.. Nu kom jag hem och har pratat lite i telefon med Matte-Klasse. :) skönt att det är bra igen. usch ! Nu tänkte jag ta och ringa min fruga och se hur hon har haft de i ullared idag :) och hoppas på att hon inte behövde stå i lika lång kö som vi fick göra sist hon & jag ! Petra <3

Vi hörs sen ! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0