huvudvärk

Oj , många dagar sen sist. har inte haft ngn blogglust alls. Har varit hos min mor hela helgen .
I fredagskväll när jag kom tog vi det bara lugnt. Pär & jag tog hand om älgköttet som skulle fixas. Sen var de bara mys i soffan , Lördagen åkte mor, jag , farmor, lowe & wilda till vimmerby och handlade lite , sen hem till farmor och käka middag , Lowe var lite krasslig . Det blev mys i soffan för mig & Wildis.. På söndagen kom Malla och umgicks med oss. det var väldans trevlas.. sen åkte jag tillo pappi på kvällen och inte gjorde ett skit . låg i soffan och tittade på ensam mamma och bara låg helt enkelt..
Nu måndag.. Ny vecka.. Huvudvärk.. :( har redan jobbar fem timmar idag och ska tillbaka nu vid tre och jobba fem timmar till.. räknar dagarna nu .. Snart är jag tillsammans med min älskade Petra igen ! Åh vad underbart ! :) Hon är ju för go min fruga alltså.. Förut när jag prat mäh na i telefon så frågade hon ngnting och jag svarade , då säger Petra sisåhär : Allstå Elin , du är så smart, du har svar på allt, du är som mitt 118100. hahaha . hon är ju för rolig !
Och Mathias(matte-klass)Johansson kommer ju även i helgen!! :O hur roligt ska inte de bli då?? AWESOME! :D

men tre arbetspass kvar innan detta blir verklighet ! :( uschanemä..

Mitt huvudvärker.. varför? ska de bli som det var i somras nu igen .. ?? då hade jag konstant huvudvärk i två månader. det ända som hjälpte var typ att ta ett par grogg , och sarinas migränpiller,
men grogg kan jag ju inte ta nu och sarinas migränpiller har ja ju inte här..?? Fattar inte . det hjälpte ju med glajerna, vad är de nu som är fel måntro?

vi hörs sen ! (K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0