Heldag


hej mina vännor. Nu sitter jag spänd och väntar på att Bonde söker fru ska börja . och ikväll är ju även mitt favvo program - kungarna av tylösand. (men då sover vä jag redan kan jag tro) ahja , isåfall får jag se de imorrn på datorn. Tur att de finns så man kan se de . hur gjorde man förr? pricka in alla repriser?? har varit i stan hela dagen . först på lunch med mamma, moster anna och mormor. sen fotvård hos anna . (underbart) sen iväg till ikano och fika, handla mat och jag hittade även två tröjor. sen hem och upp till posten för att hämta ett paket på posten(arbetskläder) och nu ska jag göra mig en macka och sen slänga mig under tävket i soffan ! skönt ! lugnt och skönt . haha , (tyckr ju inte om de egentligen) rastös som jag är..

vi hörs sen ! (K)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonde söker fru är kul att titta på men det är ett ganska så pinsamt program....

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 17:16:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0