halvtidsbedömning

åh , den här dagen är över! äntligen . har varit så himla trött! och är.. Blir en tidig kväll för fröken Wallin idag. Men de är bra . Då går tiden fortare och det blir snabbare TORSDAG! :D Som jag längtar ! Och som jag saknar min Petra! Halvtidsbedömningen idag gick bra :) skönt att ha den avklarad! :) puuh ! *pustar ut"

Min lillebror och jag har ett lappkrig ! vi ses aldrig typ då han går i skolan på dagarna och jag jobbar mycket kvällar. Vår far är i turkiet ( kommer hem imorgon, ska bli sköönt, så jag slipper tjata på lille Carl) så skriver jag lappar vad han ska göra typ ; stada sitt rum, plocka ur disken ur diskmaskinen, slocka in de han använder i diskmaskinen, mm.) och nu har ungen börjat skriva lappar tillbaka och vara spydig. ?? det gillas inte !!

Imorgon är de en rätt så skön dag. Jobbar bara 7-14. sen blir de lugnt.. hem o gosa med min "rödbrändatomat" pappa ..

Vi hörs ses (K)

Kommentarer
Postat av: Petra

Nu tänker jag kommentera! :D

Jag saknar dig och snart snart snart är det torsdag:d<3

2010-10-25 @ 22:10:25
Postat av: Petra

Nu tänker jag kommentera! :D

Jag saknar dig och snart snart snart är det torsdag:d<3

2010-10-25 @ 22:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0