funderar..

Jag funderar på hur människor tänker ibland!? Kan dom bara inte förstå!? Att har man agt en sak så är det så!? Allt går inte att ändra och speciellt inte känslor. man känner som gör. jag kan iaf inte påverka de och då beundrar jag verkigen dem som kan !
Varför ska vi hålla på så här? tror du att det bir bättre av att du ständigt gör så här?  isåfall ska jag tala om för dig att det blir de inte ! och det räcker ju tydligen inte med att jag säger de till dig ! snälla någon hjälp mig ! du tar sönder mig om du håller på så här. jag öskar inget annat än att allt var annorlunda! men nu är de så här de är..
get it?

hörde en låttext som passa så sjukt bra in på hur jag känner , tänkte dela med mig av den till er alla!

Who says I can't get stoned
Turn off the lights and the telephone
Me in my house alone
Who says I can't get stoned

Who says I can't be free
From all of the things that I used to be
Rewrite my history
Who says I can't be free

I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you

Who says I can't get stoned
Call up a boy that I used to know
Fake love for an hour or so
Who says I can't get stoned


vi hörs sen ! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0