7/10 -10

Sjukt dålig uppdatering. I know ! Sry ! Har haft ångest och vart helt orkeslös. Egentligen handlar det inte om något allvarlgt , Ett prov som jag var sjukt omotiverad och oförberedd för. dåligt av mig. Men de gick ju vägen. Så nu är jag på topp igen , förut huvudvärk och att jag glömde min glasögon hemma hos Johanna. Efter plugge var jag hos Johanna och fika förstår ni, Maria var även där en sväng och det var mycket trevligt! prata massa strunt :) när jag kom hem åkte jag direkt till salong visit och slängde mig i solariumet! sköönt ! efter de hem och såg på Kungarna av tylesand som jag missa igår fr jag var så jukt trött. Var hemma hos mammi igår och myste, bara så ni vet har jag världen mest sötaste lillsyrra. Nehe. Ta hand lite om tänderna kanske!?

Vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0