5/ 10 -10

hej på er kära vänner. Gud vilken lång dag det har varit tycker jag. Nu är jag hemma från skolan men efter ett glas saft var det bara att sätta sig vid datorn och öppna böckerna igen. det är riktigt mycket just nu. Så nu sitter jag och skriver om en bok som heter Bakom stängda dörrar. jätte bra bok verkligen man hatar att analysera och reflektera. tråååååkigt ! men men . snart skickar jag iväg den och ser mig som klar men den uppgiften. Får vi hoppas alltså!? hah, gårdagen var inte speciellt roligt. trit på mitt humör och det är aldrig roligt när jag är sur. Men nu är det skärpning på Elin ! :)
Det var en plit från vadstena anstalten och föreläste för oss idag . Hur intressant som helst. kanske skulle jobba inom kriminalvården sen!? vem vet ;) akta er busar där ute :) hah . nae men jätte intressant. Fått mycket mer kött på benen om 12-stegs programet. och för er som inte vet vad det är så är det ett behandlingsprogram i 12 steg för drog/alkoholberoende. Kanske ni inte tycker är så intressant iofs!? hah.

Nu ska jag läsa alla mina kära bloggar som jag inte gjort än idag.

Vi hörs sen ! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0