4 / 10 -10

Nu ska jag berätta för er om min gårdag.
Dagen sprang visst förbi uatn att man gjorde något alls. ändå hade jag fullt upp tyckte jag . hur går det ihop sig egentligen? hum.. Åkte iaf in till stan till Sarina min fina en sväng och kramades och prata lite strunt . sen iväg ner till stan för att käka med Gustav. sen gick vi och såg en bio som var as kass! - kärleken lyckan och meningen med livet. Den var verkligen inget att rekomendera! sen vidare hem till Gustav där kvällen och natten spenderades. Vi tog det bara lugnt . såg på stig helmer och så. Min favvo ! :)
Kom hem nu för ett tag sen . ska väl öppna skolböckerna men har verkligen ingen motovation ! Urrk !
Snälla säg att det är jullov snart !? långt kvar.. snart börjar praktiken iaf . hoppas den är intressant och rolig ! det återstår att se.
Missade ensam mamma söker igår så blir att sätta på de på Tv3 Play nu .

Vi hörs sen ! (K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0