wööw :O

Mitt inlägg igår väckte visst reaktioner, men hos fel människor. Konstigt att dom som det inte handlar om och som jag knappt känner, dom känner sig träffade och dom jag känner mest och bäst inte gör det ..
men det är väl så man brukar säga , man ser de man vill se.. Allt blir bara så fel iaf .
Och sen tillråga på det så ringde dom och fråga om jag kunde jobba i helgen , Och det är ju bra för jag vill ju jobba , men hade ju tänkt att gå ut med mina tjejor. Virr&Jen, Men det får blir en annan ggn , ha iaf en trevlig tjej tjejor. ;) hah ,

Hemma idag med feber och grejer, men mår bättre nu , Men man mår ju alltid värst på morgonen och kvällen, det är ju skumt .. Mitt på dagen mår man ju rätt okej ändå. har iaf fått lite pluggat. ett arbete. Kanske hinner göra ngt mer om jag orkar.. fast de är fan frågan alltså..

Pratade med min kära Linda förut. gudh vad jag saknar människan alltså! Längtar tills i vår så livet kan bli som det ska vara ! ååhh.  som jag längtar ! Men tiden går förbannat sakta ! bara tre månader sen HC stängde.. Shit , känns iaf som 8 typ. men men ,..

Jag börjar pensla, jag flyter med känsla..

Vi hörs sen ! (K)

Kommentarer
Postat av: Dovander

Saknar dig med!!! Gör ont i mitt hjärta älskling! Önska du va här!!! Du är bäst!

Puss

2010-11-23 @ 14:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0