Du förändrad mig

Ingen energi, det här tar verkligen på mina krafter. vad fan håller jag på med egetnligen? varför kan jag bara inte låta allt vara ? SKIT! Hur kommer man över något man inte kan släppa? Hur vet man att man verkligen gör rätt? för det känns ju bara som att jag gör fel fast jag vet att det aldrig kommer sluta väl. Jag trodde vi var mer än alla andra,  hah. Men jag vet att jag skulle genomgå det här tusen gånger om för din skull. Jag menar inte allt jag säger till dig, jag vill bara ha en reaktion, jag vill bara att du ska förstå att jag menar allvar och att jag inte orkar med det här lallandet. "Jag vet inte" , det är de värsta svaret du kan ge till mig just nu. det har jag hör aldelles för mycket de senaste halvåret. Det här är ingen lek för mig! Jag blickar tillbax och ser allt vi haft och faktiskt har. och jag vet att du vet också. du säger emot dig själv. du vet men du är så inihelvetes feg. jag kanske borde fattat men jag trodde du var på ett annat vis än vad de visade sig vara. var tog du vägen? dig jag träffade, den charmiga , roliga, underbara människa som jag kände sådan otrolig samhörighet med? vart faaan tog du vägen och varför tog du honom ifrån mig? Visst, vi står på samma plats, kanske rädda för förändring? men när jag ser dig idag är de inte detsamma som förut. jag önskar jag var som förr. stark och anti all som hade med hade med det manliga könet att göra.

Men du förändrade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0