i chock !

haha , shit vilken kväll. och att känslor kan svämma över och torka ut på så kort tid. Nu har jag verkligen fått svart på vitt om vad jag egetnligen ska göra. shit, så häftigt alltså. är helt chockad men nu vet jag vekligen !! :) sååå skönt! känner mig bara lyckig ! Nu kör vi igen ! Påt bare ! :D skönt att man vänner man kan slänga ur sig skit på ! jag älskar verkligen mina flickor så himla mycket ! vad vore jag utan er? inga nämnda, inga glömda ! mn ni mycket väl vilka ni är ;D
Ser fram emot ett mycket skönare levnadsätt nu ! och hoppas på att få tillbaka all den energi jag egentligen är ägare till! jag ska inte vara depp och nere, jag ska vara tokig och galen! Ni kommer snart få känna igen mig igen . det hoppas jag vekligen på mina kära. :) hah

Who says I can't get stoned
Call up a boy that I used to know
Fake love for an hour or so? ;D

SeeYaa!

Vi hörs sen ! (K) *Smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0