Fan !

Fan ! Ja, jag börjar de här inlägget med ett FAN! Idag är det inte min dag ! Känns som så mycket av min kärlek har runnit ur mina händer. Som så mycket som betyder för mig bara försvinner. Och som att jag inget kan göra åt det! Varför? Vad gör jag för fel egentligen? Varför blir det alltid så här för mig? Varför kan man inte bara få må bra? Varför kan inte allt bara för en ggn skull gå som det ska?

Vänner försvinner, Dom har andra saker som är viktigare. Visst det kan ma förstå, men måste man försvinna helt? det är inte så svårt att ringa eller skicka iväg ett sms(eller åtminstonde svara) även om man ine behöver träffas så ofta. och ska allt bara hänga på mig att kontakten finns kvar. är det bara jag som ska höra av mig? är det bara jag som ska komma till dem.. varför kan ingen annan lägga ner energi?
kärlek.. den finns kvar , men åt helvete gick den , Men varför ska man fortsätta sträva efter ngt som aldrig kommer bli?

Så många varför. så få svar..

Vi hörs sen! (K)

Lycklig man var här.. Ta mig tillbaka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0