biljävel!

Gokväll gott folk. Dagenhar gått undan må jag säga. först skola och basgruppsarbete. efter de upp till Virran och sen in till stan. hon klippte en Iphone 4, ( jaa, jag är avis! ) men gudh så roligt för henne, jag får nöja mig med min 3gs ett tag till. sen handla vi lite annat smått åh gott och sen hem till rimmet, ja juste glömde skriva att vi höll på att krocka med inne i stan, in broms tog inte så fick precis stann på bilhelvetet innan vi var inne i bilen framför. bilen snrra ett halvt varv och vi stod på snedden öven hela jävla vägen. och igår körde jag i diket. jag ska nog fan inte vara ute i trafiken? sen hem iaf till rimmet. åkte till macken för att handla cigg, stänger av bilen och sen när jag kommer ut igen får jag inte upp det där FÖRBANNADE rattlåset ( hänt flera ggr) så jag riger till pappa som får komma och tillslut får han upp de, sen åkte jag och bytte bil med min bror. så nu är jag saab ägare ist :D hah  tycker bättre om den bilen så :) nu har jag bara myspratat med min älskade Dovander SOM JAG SAKNAR NGT FRUKTANSVÖRT! nu bir de lite soffhäng kan jag tro.

Vi hörs sen ! (K)

Kommentarer
Postat av: Veruschka :D

wiiiiiiiiiiiiie :D

2010-11-29 @ 23:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0