17/5 -10

Hej hopp.. fortfarande sjuk , ber om ursäkt för att jag inte skrivet eller lagt upp något på mycket länge men tiden räcker inte till just nu och orken finns inte riktigt heller tyvärr. men nu ska jag skriva några rader till er änkte jag ,
Helt sjuk helg på chappen , jävligt roligt med fullt ös hela helgen ., party varje dag sm vanligt. men de tar ju ett tag innan man kommer in i de igen pus att jag är så jävla sjuk så har ju inte mått tipp topp på dagarna :S :Pvar en jäkla massa bruala slagsmå vilekt inte var kul alls, jävla folk som kommer till oss för att slåss och smutkasta vårat älskade Chaparral! fuckers!
< Men en sak som är jävligt lustigt! Man åker bort äver en helg och när man kommer "hem" är allt förändrats , människor beter sig inte lika dant och är allmänt jävla skumma , fattar inte vad de är för fel på människor. och speciellt DU! Fan ta dig alltså. fattar inte hur man kan behandöa människor som du gör , hoppas du skäms din jävel! för de gör jag som lät dig! de var liksom inte ens värt de ;) hah . shit , >
Hade iaf en mycket trevlig kväll och natt med en mycket trevlig person :) som är hemlig så de kanjag tyvärr inte skriva om . :P hihi . men av dig mår jag bra, AJ :) <3 har jag alltid gjort :) *SMACK* på dig !


vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0