8/3 -10

Solen skiner och snön smälter bort sakta med säkert. denna vecka ska de ju visst vara plus grader hela veckan så får hoppas att det försvinner mycket då :D jeeeeej :D Idag ska jag iväg och klippa mig . kände igår att de var på tiden. så ringde nyss och fick en tid redan idag :) yes! har varit hos mamma i helgen. pluggat och gosat lite. Wilda sov hos farmor i lördags så det var ganska tomt , och tyst !! :(
Längtar ihjäl mig efter sommaren. och Chappen! hoppas på jobb! i veckan kommer harry hem från chile och då ska jag ringa han och diskutera. Linda åker ju ner nu på lördag till chappen :) gudh vad roligt. blir att åka ner snart med och hälsa på och njuta lite :) 
skola imorogn igen , vilket jag inte är speciella pepp på.  men bara den här veckan sen går jag på min praktik. ska bli väldigt intressant.

vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0