29/3 -10

hej hallå bloggen , shit vad trött jag var igår efter virrans och mitt äventyr :P somna tidigt som faen ! :P låg och såg lite på sunes jul och somna ifrån de som vanligt . :D sköööönt. men var fortfarande riktigt trött när klockan ringde imorse. dagen har gått bra , och den har gått fort fast de var massa knöl och pussel för att få ihop dagen . men de gick ju till slut , fast iofs vet jag ju inte hur de gått ikväll :P men men .. sen hem och leka med min syster .. ho är ju bara för go. mer Wild än tam , kanske där av Namnet .. Wilda.
Längtar efter mitt andra syskon som ska komma ut i Juli.. längtar efter bebis.. :) Min mamma är inte dålig hon , sex barns mamma snart :) kanske skulle anmäla oss till familjen annorluna ? :P haha , ne vars.
imorgon jobbar jag 8-16, rätt skönt. sen ska jag hämta wilda från dagis och sen blir de nog lugnt :) men...


vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0