28/3 -10

hej hallå bloggen, Ojoj, nu ska jag berätta för er om min gårdag , så sätt er ner och ta er tid till detta.
Virran kom med bussen och vi tog de ganska lugnt ett tag, åkte och handla ite och platta håret på brorsan och så. sen bytte vi om och packa smink och sån och sedan begav vi oss till Malla för att fixa oss. de var roligt och vi börja pimpl lite smått, utan virran då som hällde i sig :P . kvällen gick och alex g kom och hämta oss och körde ner oss till björkan. de var skit lite folk så köte oss lite och dricka och satte oss och prata skit, kvällen gick och folket strömma in sakta men säkert. de var roligt och blandat folk faktiskt. Malin var i sin egen värld och nykter som hon var ville hon inte dansa, men virran och jag säppte loss på dansgolvet. :) kul kul.. virran blev til sist väldigt onykter och behövde ganska mycket stöttning, vilket självklart jag, (mammig som jag är för dom två gummorna) fick ta för mig, ringde efter skjuts till henne och bar henne upp dit bilen skulle hämta henne , jag följde med i bilen och gick in till mig och hämta hennes saker. sen for hon ivg hemåt och jag gick in, tvätta bort minket tog av mig kläderna och la mig med täcke och kudde i soffan för att varva ner, trodde jag,
efter en 20 min ringde telefon och de kom upp en stor bild på virran så jag svara, då var de hennes chaffis som sa att han ringt efter ambulans , hon ville ha med mg in , så snabbt upp slänga på sig de första man hitta. en toffs mitt på skallen och väcka pappa som fick köra upp mig till rondellen , eftersom jag var tvungen att stå där när do åkte förbi och do skulle vara där om tio min när Virran ringde. Vi var där precis samtidigt sm tur var så jag slängde mig in i ambulansen och så bar de av in mot Lkpg. klockan hav tre typ var vi inne , sn brjade väntan med en rastlös sketfull Virran som inte ville ligga där :P haha , hon sa både de ena och de andra till sjksköterskorna. :P sen iaf bestämmde hon sig för att vi skulle därifrån då hon inte hadeont lngre. . :P så då gick vi, träffa lite kisa folk i väntrummet till kuten :P haha , världen är bra liten . Vi ick iaf sitta ute i kylan och vänta för nästa buss gick inte förens om flera timmar och eftersom virran avböjt fick vi ju ingen sjuktaxi då.. vi ringde nog säkert en 50 stycken efter skjuts men de värka som alla sov då mellan halv 5 och klockan 6.. för vi sex öppna sjukhuset och vi kunde få fram en chokladboll ur en automat och lägga oss ner på en soffa och värma oss lite , hitta varsin tidning så var morgonen räddad :P haha . Lägger upp lite bilder så ni kan få skratta lite :D
Idag har de inte blivet mycket gjort kan jag lova! somna vid 8 imorse och vakna kl 10.. mycket sömn va? så inatt sover nog Elin Walln gött :D

vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0