24/3 -10

Ont i huvudet.. har legat och tjutit till spårlöst i en timme nu som jag splade in i måndags. de är så bra men inte kul att gå och ha ont i huvudet hela dagen sen. börjar jobba kl 15-21.30 .är lite rastlös nu och vet inte vad jag ska göra. de är de värsta med att bara vara ledig en halv dag.. hade de vart sommar kunda man solat och badat , men nu då liksom??
Min katt löper och jag har bara lust att slänga ett vedträ i huvve på na. får man de eller? hon skriker värre än en gris.. attans mars...
igår var de personalmöte , de var ju ngt nytt.. hehe ,. som en hönsgård och alla kackla i munnen på varandra. :P men de var ju intressant med . :) heh
Kollad ein skattepengarna igår. fett kul var de att se att man fick över 12 lax :D jätte glad blev jag :D
nu tror jag ska gå och baka en sockerkaka :)

vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0