22/3 -10

Hejsan alla .. ledig idag vilket var väldigt skönt imorse tyckte jag. hade några timmar och ta igen och hade riktig sovmorgon och sov till kl 8.. jätte skönt var de, sen stod Wilda i trappen och roppa efter mig - ELAAA ELAAA?? så då var debara att knalla upp :P hah . mysmys.. men sen har jag tänkt på de här med att bara ha en dag ledig. man är ju inte ledig iaf..  man går ju bara och har ångest över att imorogn ska jag till jobbet igen. och hur kul är de att gå och tänka så? har fruktansvärt ont i nacken och axlarna. vad ska jag ta mig till??? hjälp..

Är fruktansvär besviken på dig , samtidigt som jag inte är de, för jag är så van och visste redan innan hur de skulle blir. känner ju dig , men att jag ständigt orkar att höra på dig . jag fattar inte ens själv hur jag har orkat. och varför jag ens har lyssnat och trott på dig? men de är de slut på nu, vi går mot ljusare tider nu . och ska aldrig mer tillåta mig själv att ta emot sånt jag tog emot från dig !!!! Aldrig!

ska snart åka hem till mamma igen fö har varit hos pappa över dagen , sätt den nya Johan Falk filmen som gick på tv4 igår kväll men den var nte lika bra som dom andra måste jag säga... Malla har vart här med .. men hon har gått nu igen .. blir att jobba tis,ons,tors och fredag.. så hinner nog inte med mkt annat denna vecka. sen är de förhoppningsvis utgång på lördag :) jeej,..

vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0