20/3 -10

Ojojoj, Gick upp kvart i fem imorse för att åka till jobbet vid halv 7.. de var hårt , var mycket trött när klockan ringde.. Men morgonen har gått bra och fort iaf. jobbar delad idag så påt igen vid kl 5 bara ;) har vart hos "farmor" och hämtat lite jobbkläder. Vinkat av mamma,pärra och Wilda som skulle åka på kalas i stan, min "lilla" kusin lydia fyller år, men hon är inte så liten längre tösen.. grattis till Lydia iaf och synd att jag inte kunde följa med. Idag åker min Linda till Chappen igen för att börja arbeta. lider med henne, vet hur hårt de är innan öppning. men de kommer nog gå bra, hon är van vid att slita som ett djur och sitta still är inte riktigt hennes grej :P heh . Saknar henne iaf massa! Hon är de bästa som finns! Aldrig mött en vän som henne. Jag ÄLSKAR henne. :)
Lunch idag då? vad kan de bli tror ni? jag har inte den blekaste, tåls att tänkas på ett tag, funderar på leverstuvning?? låter de frestande? :) mums... 

Vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0