19/3 -10



Nu är jag åter igen hemma hos mamman.. har ätit lite vitlöksbaguetter som var väldigt goda. Wilda skulle ju promt ha en men slicka bara av smöret sen var den inte intressant längre. blir en väldigt lugn kväll, börjar jobba kl 7 imorgon så blir att inte göra ett skit. Virran och Malla ringde nu och fråga om jag ville komma och dricka vin men de blev ju inget med de, får bli så ska det låta med mamma och pärra ist . haha . vilken gamling jag låter som , tror jag håller på att komma in i en 20 års kris eller ngt.. ?? eller vad tror ni? 
Wilda står och skriker och är vansinnig för att de inte är bompa på tv:n. shit vad de små liven kan ha temprament. tror hon kan ha fått de från mig :D haha . lika ilsken som jag ... ajajaj... 

vi hörs sen! (K)

Kommentarer
Postat av: Dovander

Hahaha....Min lilla pensionär är du gums=) Måste bara säga att du är hur vacker som helst! Längtar tills vi ses!!

Puss puss

2010-03-19 @ 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0