16/3 -10

Trött trött trött... Sklle ha börjat vid kl 7 imorse så kl ringde kl fem. då ringer min plastfarmor och säger att jag inte behöver börja förens kl 8 för hon jag skulle gått brevid idag var sjuk. fick bli en timme extra soffan... dagen har gått bra . mycket bättre än igår. kom in i rutinerna mcket fortare än jag trodde. sen hem till rimforsa och slängde mig i soffan, trött som en get. Imorgon ska jag lämna in bilen. min kära far slet sönder handtaget inne i min bil för ett par dag sen. mycket duktigt måste jag säga. heh , de var fruset och han slet tag med sina oxkrafter. men imorogn blir de fixat iaf. nu väntar jag på att Mallsan ska komma hit. oc har en kladdkaka i ungen som jag nu ska gå och ta ut..

vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0