14/3 -10

Sovit otroligt gott inatt. vaknade inte förens kl 8. shit. har inte hänt de senaste månaderna! men väldigt sköööönt!
Somnade självklart ifrån melodifestivalen. som tur var kanske. För hade jag vart vaken och sätt att Anna vann hade jag nog blivet så sur att jag inte hade kunnat somna! Hon är inte ens bra! Hon sjunger som en gamal kärring och ser ut som de med. plus att låten var ursel!!!! När de fanns en del rätt bra låtar som iaf var hyfsat slager. enligt min mening iaf. Erik Saade med manboy var ju väldigt bra. Men nej då. då ska den sämsta jävla låten gå vidare så vi får skämmas sen i Norge. suck för svenska folket som inte fattar ett skit!
skönt väder även idag iaf :) något gott :)

men....

vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0