14/3 -10

Har vart lite duktig idag allt. Mamma pärra och Wilda åkte till ladugården på förmiddagen så då blev jag så rastlös så jag tog och plocka och städa lite. sen lagade jag tre par byxor :) mycket stolt! och sen har jag varit på min praktikplats och kollat läget en sväng. imorogn börjar de på allvar! :P Wilda håller på att dra fram allt som jag städade förut! :P sånt är livet. heh . får de vara fint i fem min får man vara glad. haha. nu inväntar jag middag. är hungrig som ett djur. jag har bestämt mat idag :) stektfisk och potatismos :D mycket uppskattat , mums!
Btw är jag fortfarande mycket upprörd över gårdagens melodifestival! :@ men inget jag kan göra ngt åt ju, bara undra hur svenska folket är funtade!!!???
hah, sitter och
ser på inspelad film från chappen :) o de e sommar o varmt , alla barn skriker av rädsla när dom ramlar från taken och skjuter och dör :P heh . denna film är två år gamal så man har typ glömt den lite så de är rätt kul :)


vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0