1/3 -10

Mars! Vår? jag har alltid innan förknippat mars med vår. men de har tydligen varit helt fel av mig! vill bara att all denna snö ska smälta och att de ska bli varmt och ljust och grönt :( kommer vi någonsin få se de känns de som? snön bara öser ner. och mer ska de bli. de känns så himla tråkigt! man vill baraq sätta sig ner och tjuta!!!!
idag åker jag från mamma till pappa. hem och ta tag i mitt liv. inte fått ett skit gjord denna helg. känns lite halvstressat. men jag har haft kul så får jobba extra hårt ikväll och imorogn och resten av veckan. har lite att göra denna vecka. imorgon är de skola igen och medicin hela dagen. nu ska jag upp till mitt rum och byta om från pyjamas till ngt man kan gå ut i :P

vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0