12/3 -10

Har varit en rätt lugn dag. Körde hem Gust till Ulrikat och sen hem och la mig i soffan och kollade på i taket lyser stjärnorna. mycket bra film måste jag säga! rekomenderas! sen det att ¨åka upp till malla. jag malin och virran satt ute i solen och rökte aldelles för mycket och njöt av solen. Gudh vad skönt de är när solen ligger på.  Pratade massa gamla minnen och en hel del skit. Nu är jag hos mamma och har precis ätit grillat kött och pommes :) mums.. lillasyster ligger i puffen och ser på bompa :) heh . Imorgon ska jag till min praktikplats och kolla läget . blir spännande. :)
Nu ska jag tvätta bort sminket, ta på mig pyjamas och morgonrock och mysa ner mig. 

                                                                                                                                           vi hörs sen! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0