11/3 -10

10/3 -10
Mycket blandade känslor denna dag, de gick upp och ner lika fort som vågor.
först var de skola och solen sken och vädret var underbart :) på med solbrillorna :) jeej :) Skolan funkade bra och vi hade förberedande innan APU. På måndag ska jag ju ut på praktik förstår ni :) hemtjänsten i Horn blev de, vilket passar mig ypperligt :) Min handledare ringde igår så vi pratade lite och jag fick tider och så. Hon lät trevlig. Sen efter skolan stod jag, bernt och maria ute och rökte och snackade lite innan vi skulle sätta oss i våra bilar och fara hemåt. då stannade en bmw x5:a mitt på vägen vilket man verkligen kan undra varför då de var en parkeringsfick aldelles brevid han. och så kom en volvo v70 och smällde rätt in i arslet på han. de vart en ordentlig smäll kan jag lova :S
Sen hem och träffa Malla, även där fick man nyheter som var väldigt omvälvande . men de är bara att rycka upp sig och ta tag i problemen. vi åkte till kisa en sväng. sen hem och myste ner oss i sängen och såg på andra avenyn. som btw är ett rikitgt bra program :)
Ringde till Harry som är min chef på High chaparral och där fick jag goda nyheter :) så de varroligt :)
Pratade med min underbara Linda. som på lördag åker ner till chappen :) gud vad roligt för henne alltså!
Jag älskar verkligen den tjejen. finns ingen som henne! Linda Dovander is the shit! :D
sen blev de soffan och sömn för min del.

11/3 -10
Vaknade tidigt som vanligt var väl vid sex hugget. på med tv vid halv 7 och då går vakna med the voice på. som alla morgonar :D de är det absolut bästa att vakna till! Jag bara mår bara bra av att se dom allesammans. heh . och eftersom de är torsdag så är ju Katrin zytomierska där, och den kvinnan är den mest balla i sverige. någon som står för vad hon tycker och tänker så som hon gör finns nog inte i detta land. tänk om alla kunde vara mer som henne så skulle vi slippa allt fejk, fejk fejk fejk fejk..  only real real real! 
längtar efter min mamma och lillasyster . mycket! <3


vi hörs sen! (K)

Kommentarer
Postat av: theresia wallin

längtar oxå :)

2010-03-11 @ 12:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0