2/6 -10

onsdag.. vilket innebär två dagar kvar, gött :) och vilken helg de kommer bli sen då . fredag ska vi ut och äta på resturangen med suss med familj , fira att billy tagit tudenten. lördag fest för linda plus att de är bikemeet denna helg, OMG! hihi , undra hur detta ska gå , får nog förska hålla i biran om jag ska orka. :P ingen petra&elin fylla denna helgen! :P hihi.
Igår umicks jag med sandrah , jättemys, hon bjöd på rabarberpaj med vaniljsås. vilket var väldigt gott och som verligen är ett sommartecken för mig! :) sen givk vi till pizzan och åt. satt ute i de underbara vädret men tyvärr medföljde ett dussin myggbett på de :P faen , vad kommer alla jäkla mygg ifrån???? dom är ju verkligen överallt. hur många som helst ! shiit. UTROTA MYGGAN! och getingar med när vi ändå är igår . för dom har också kommi fram som tusan nu , usch och blä och fy. Leah log in pin koden på min mobil med igår fel tre gånger , så snadrah och jag fick börja ringa till telia. men min far duktig som han r hade som tur var sparat papprena annars hade jag inte kunnat ha mobil på tre dagar. :P hihi.
nu tror jag att jag ska gå ut och fläka mig i solen ett tag , vilket underbart väder :D jäääh! :D

vi hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0