skola skola skola

Gick upp vid 7 imorse för att hinna allt. var rädd att inte bilen skulle gå igång fast pappa har fixat den nu så är jag ändå orolig :P så gick ut vid kl 7 och starta den och sen in och duscha, fixa frulle, fixa mig och gosa lite med Wilda. sen åkte hon pär då var jag helt själv och då kom nervositeten. heh , fick stanna hos farmor och slänga in tutte och trasa till wilda som pärra hade glömt och sen iväg mot kisa. var där en hav timme innan det börjad. trodde väglaget skulle vara värre än vad de var. En tjej som hette Malin och jag började prata direkt, så det var kul :) dagen gick rätt så fort,  fick sluta vid ett. Men var ändå helt slut när jag kom hem :P heh , åkte till malla och tog en cigg och pratade lite skit innan jag for hem och idag lagade en inte allt för god middag :( sen åkte jag och malla och handlade åt pappa. och lämnade malla på jobbet , vill också jobba nu!! Carita kom en sväng med så i rökte lite och kolla på henne nya bil :P heh , pappa är ju så biltokig! :P

nu ska jag lägga mig i soffan och sticka på min polkagrishalsduk :D

Hörs sen! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0