Robin Härnström , två år idag!

Åh :@ fan, helvetes jävla skit! Blir så arg när jag tänker på det! hur fan kunde han? om han bara kunde gått och lagt sig i någon av alla  hus som han kände människor i i rimforsa. om han bara inte hade satt sig i bilen!! det gör mig så arg. Två år sen idag! känns helt jävla sjukt! att det redan har gått så lång tid?? två år???? känns som det var igår. jag kommer ihåg minsta lilla ord som sas den dagen! varje steg jag tog. alla jag pratade med och alla sms jag fick. och fast jag stod aldeless brevid dig när du låg där orörlig i sängen, trodde jag inte på de! och än idag, två år senare känns det inte verkligt! jag saknar verkligen honom varje dag! varje dag! fanns ingen med sådan energi som robin! och ingen som hade ett så stort hjärta! han älskade alla för vad dom var! och alla älskade honom! sorgligt att dom finaste människorna ska tas från denna orättvisa jord! för orättvis är vad den! om jag bara kunde få vara i dina armar en gång till!

jag älskar dig Robin! Nu och föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0