...

har varit i skolan idag , det var jobbigt , även fast vi hade kort dag idag så kändes den super duper lång!! efter skolan väntade Gustav på mig i kisa sen åkte vi upp till mallas farmor en sväng och tog en cigg med malla. och sen hem till hycklinge . hade en typ hundra år gamal gubbe framför mig och han pendlade över båda körbanorna , jag körde om han för han körde i 60 på 90väg. och efter jag kört om han blev de fart på gubben han låg i mitt arsle hela vägen och pendlade mellan körbanorna . jag var skit rädd jag tänkte bara han kommer ju försöka preja mig för så nära var han mig . sen när vi svängt av i bränntorpkorset så körde han om mig fast jag körde på rätt bra . Gubbar över 70 borde bli av med sitt kör kort eller iallafall få gå och köra upp och skriva upp vart annat år eller ngt ! tycker jag!  a , vi kom iallafall hem tillslut :) nu är mysdax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0